lørdag den 30. oktober 2010

AAAAV!!!

Nå så startede eventyret i Grønland, der på internetsiden har vist sig at være lidt et U-land.

Ankomst.

Da vi (Danskerne) ankom til Sisimiut d. 26.Aug. blev vi informeret om, at vores nye Ingeniørkolegie ikke var færdigt, og at vi derfor skulle indkvarteres midlertidigt i noget gammelt udtjent kolegiebyggeri fra 70´erne.
to og to indkvarteres vi i små rum, og bor sådan i en måned.

Uddannelse.

Studiet startede lige på og hårdt.
Dem der har bildt mig ind, at det skulle være mere chill at gå på uni skulle prøve det :)
Vores undervisning startede kl 8:15 fredag d. 27. og sluttede kl 17:00 og sådan har det kørt lige siden.'
Det skal dog nævnes at der selvfølgeligt også er rapportskrivning, og opgaveregning, efter skole ;)
i perioder har vi arbejdet fra kl. 8:00-17 og så igen fra 20:00-24/01.

Mia og Håkon.

Min familie ankom til Sisimiut d. 17. Sept. og sikken en fest.
Håkon pludrede som jeg huskede det, og det gjorde Mia også ;) he he
Studie og familie går stadig godt i spend, men fritid er der ikke meget af.

PS.

Jeg har sammen med 2 fra klassen købt et hundeslædespand. 12 søde hunde, og 2 slæder, men mere om det senere.

1 kommentar:

  1. Kære Bjørn - har lige set og skrevet på Mias blog
    Vi er spændte på at se billeder af hundene og Håkon deroppe. Jeg regner med at sende penge til julegaveindkøb - sælskind og andet godt - gerne fra genbrugsbutikken..Skal hilse mange gange fra Skivum og Vegger. Jonas fik knæet vredet om i håndbold med har fået det sat på plads. Lasse og Malte har fået lov til at få 2 års kurser efter at det holdt møde med skolen om at niveauet var for lavt til de to stjerner.. Skal i P1 morgen igen mandag - er snart dagliog gæst i DR byen. Men bare rolig det går mig ikke til hovedet. best farmand

    SvarSlet